چگونه زمان تعویض غشا RO خود را بدانیم؟

RO نوعی روش فیلتراسیون است که برای حذف مولکول ها و یون ها از یک محلول خاص با کمک فیلترها و غشاء استفاده می شود. قلب غشاء RO کل سیستم RO است. غشای RO به عنوان یک مانع برای ناخالصی های موجود در آب مانند نمک های محلول و باکتری ها عمل می کند.

نقش غشا فیلتر کردن ترکیبات آلی و معدنی مانند فلوراید است. در این مرحله ناخالصی هایی که به عنوان کل جامدات محلول (TDS) شناخته می شوند مانند سدیم، کلسیم و منیزیم کاهش می یابد.

غشاء اثر را تقویت می کند و تعداد TDS در آب را به 1/10000 (0.0001) میکرون کاهش می دهد. آب به دست آمده باید تمیز بوده و طبق استانداردهای آب خالص در نظر گرفته شود.

از طریق غشاء، کیفیت پایین آب به آب با کیفیت عالی تبدیل می شود، به همین دلیل است که به روز بودن در مورد تغییر غشا RO بسیار مهم است. به طور متوسط ​​این غشاء 3-5 سال کار می کند، اگر هنوز آب با کیفیت خوب تولید می کند، ممکن است بتوانید آن را بیش از پنج سال نگه دارید.

هایدروناتیک Hydronautics فیلتر ممبران و فیلتر کارتریج نیتو

چگونه بفهمیم غشای من خراب است؟

راه های مختلفی برای تشخیص خوب بودن غشا یا زمان تعویض آن وجود دارد. اولین شاخص زمانی است که سیستم RO به سادگی تولید آب را متوقف می کند یا جریان غشای اسمز معکوس ضعیف تر از قبل است. اگر سیستم اسمز معکوس همیشه بعد از آن کار کند، این نشانه دیگری است که زمان تعویض غشا فرا رسیده است. سیستم اسمز معکوس به کار خود ادامه می دهد زیرا نمی تواند آب اسمز معکوس کافی برای پر کردن کل سیستم تولید کند. در نهایت، کیفیت آب اسمز معکوس از شیر اسمز معکوس نیز زمان تعویض ممبران را نشان می دهد.

هایدروناتیک Hydronautics فیلتر ممبران و فیلتر کارتریج نیتو

غشای RO خانگی را از مروارید واتر خریداری کنید

پرل واتر بهترین تصفیه خانه آب و فاضلاب را در 15 سال گذشته در هند ارائه می دهد. در حال حاضر این شرکت به پتانسیل تولید غشاهای داخلی و صنعتی پی برده است. ما در حال حاضر آخرین نسل از غشاهای اسمز معکوس را با رعایت استانداردهای بین المللی تولید می کنیم. این عناصر غشایی RO برای تمام پارامترهای حیاتی آزمایش می شوند تا از بهترین ثبات عملکرد آن در طول عمر تضمین شده آن اطمینان حاصل شود. ما قیمت غشاء RO مقرون به صرفه است و در عین حال با کیفیت عالی موجود است.

غشاهای RO داخلی Pearl Water به صورت آنلاین در تمام پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در دسترس هستند.

ما 2 نوع غشا با کیفیت عالی را برای سیستم RO شما ارائه می دهیم –

  • ممبران کلاسیک 80 GPD Pearl Water RO

قطر غشاء 80 GPD RO 2 اینچ میکرون امتیاز-0.0005 میکرون است. جنس این محصول TFC می باشد. این بسیار قابل نصب است یا می تواند خود نصب شود.

  • 100 GPD Pearl Water RO membrane Ultra

ظرفیت 100 GPD RO membrane Ultra بیش از 2500 GAL است. جنس محصول TFC می باشد.

مزایای دیگر انتخاب Pearl Water Technologies برای خرید غشای RO یا هر محصول دیگری-

1. معاملات و پیشنهادات شگفت انگیز.

1. همه محصولات دارای گواهی ISO هستند.

2. کیفیت بالا اما کم هزینه.

3. از مواد ABS ساخته شده است که به معنای دوام بالا است.

4. با توجه به نیاز کاربر سفارشی کنید.

5. خدمات سوئیچینگ در طول دوره گارانتی.

شما می توانید یکی از بهترین و مناسب ترین نیازهای شما را امتحان کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید و ما ظرف 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد. ما در حال سفارشی سازی یا نصب محصول در سایت شما هستیم. تیم ما 24*7 در خدمت شماست. همچنین می‌توانید غشای Pearl Water Domestic RO را از تمامی سایت‌های تجارت الکترونیک مانند آمازون، فلیپ‌کارت، اسنپ‌دیل و مسشو خریداری کنید.

ESPA2-MAX