پمپ کله گلابی ۳٫۰ اسب پروانه برنج تکفاز PENTAX_CAB 300/01پمپ ساختمانی, پمپ صنعتی, پمپ های تقویت فشار و انتقال سیالات

افزودن به علاقه مندی ها

شناسه محصول: 2606دسته: پمپ ساختمانی, پمپ صنعتی, پمپ های تقویت فشار و انتقال سیالاتبرچسب: PENTAX CAB, پمپ, پمپ 3 اسب, پمپ PENTAX, پمپ آب, پمپ آب 3 اسب, پمپ آب ایتالیایی, پمپ آب خانگی, پمپ آب لول بلند, پمپ آب کله گلابی

پمپ کله گلابی ۳ اسب پروانه برنج تکفاز PENTAX CAB 300/01 پنتاکس

نام کالا پمپ کله گلابی پروانه برنجی
مدل CB 300/01
شرکت سازنده PENTAX
کشور سازنده ایتالیا
نوع ولتاژ برق تکفاز
ولتاژ(V) ۲۲۰
قدرت(KW) ۲٫۲
قدرت(HP) ۳
امپر(A)  ۱۵٫۴
حد اکثر ارتفاع(M) ۶۴
ارتفاع(M)  ۱۹-۶۲
ابدهی(M3/H) ۸٫۴
ورودی(INCH) ۱ ۱/۲″
خروجی(INCH) ۱″
 فلوتر
 حداکثر دمای کارکرد(cg) ۴۰
 درجه محافظت  ip54
 ابعاد
 وزن(KG)  ۳۰٫۵
 خازن(uF)  ۳۵-۵۰
 توضیحات آلیاژ بدنه این پمپ ها آلومینیم است و کله پمپ ها از جنس چدن و شافت استیل می باشد.طراحی کله پمپ لول بلند است.
 موارد مصرف  ابرسانی انواع اماکن،تقوییت فشار سیال داخل خطوط لوله،… .

 برای مشاهده مشخصات فنی بیشتر اینجا کیلیک کنید

پمپ آب پنتاکس کله گلابی PENTAX CAB

سری پمپ های کله گلابی پنتاکس در سه مدل PENTAX CAB 150 و PENTAX CAB 200 و PENTAX CAB 300.01 با موتور تکفاز تولید می شوند، و تنها مدل PENTAX CABT 200.00 با موتور تکفاز ساخته می شود.

توانایی ویژه سری پمپ آب پنتاکس PENTAX CAB نسبت به پمپ های دو پروانه پنتاکس PENTAX CB خود مکش بودن این سری از پمپ های زمینی پنتاکس می باشد. (در هنگام مکش از سطح  پایین تر از جایگاه پمپ نیاز به هوا گیری ندارد)

از سری پمپ آب پنتاکس کله گلابی PENTAX CAB جهت افزایش فشار آب لوله کشی اماکن مختلف، دیگ های بخار، انقال آب در حد افق و عمود، آبیاری قطره ای و بارانی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

متریال مورد استفاده در ساخت پمپ پنتاکس کله گلابی PENTAX CAB

الکتروموتور

پوسته اکتروموتور در سری پمپ های کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB آلومینیوم می باشد، و روتور و استاتور آن از ورق سیلیس دار ساخته شده و سیم مورد استفاده در سیم پیچی آن از مس لاک خورده می باشد.

پروانه آب پخش کن

پروانه آب پخش کن و دفیوزر در سری پمپ آب کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB از باکالیت ساخته می شود. به غیر از مدل PENTAX CAB300.01 که پروانه در این مدل برنجی می باشد.

واسطه و کله پمپ

آلیاژ مورد استفاده در ساخت واسطه و کله پمپ، سری پمپ های کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB چدن می باشد.

شافت

شافت در سری پمپ آب کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB یکپارچه است و از استیل ریخته گری ساخته شده است.

اجکتور

بدنه اجکتور پمپ آب کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB از چدن و نازل داخل آن برنجی می باشد. (اجکتور در این سری از پمپ های پنتاکس PENTAX CAB بر خلاف پمپ PENTAX AP بر روی کله پمپ به وسیله پیچ و مهره ثابت شده است)

مشخصات فنی پمپ های کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB

  • حداکثر آبدهی در سری پمپ آب کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB ایتالیا ۸٫۴ متر مکعب در ساعت (M3/H) می باشد.
  • حداکثر ارتفاع در سری پمپ آب کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB ایتالیا ۶۴ متر (M) می باشد.
  • الکتروموتور های مورد استفاده در سری پمپ آب کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB ایتالیا همگی ۲۸۵۰ دور در دقیقه (RPM) و توان ان بین ۱٫۵ تا ۳ اسب بخار (HP) می باشد.
  • دهانه مکش (دهانه ورودی) در سری پمپ آب کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB ایتالیا ۱/۱٫۲  اینچ می باشد.
  • دهانه رانش (دهانه خروجی) در سری پمپ های کله گلابی پنتاکس PENTAX CAB ایتالیا ۱ اینچ می باشد.

گروه صنعتی

گروه صنعتی با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.(dab)

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

شرکت پنتاکس

شرکت پنتاکس یکی از معتبر ترین شرکت های سازنده انواع پمپ های انتقال سیال می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در کشور ایتالیا می باشد. شرکت پنتاکس در ساخت انواع پمپ های زمینی خانگی ، پمپ های زمینی صنعتی، پمپ های کشاورزی فعال می باشد. همچنین این شرکت انواع پمپ های غرق آبی ( کفکش، لجن کش، شناور) را در سایز ها و انداره های متفاوت تولید می نماید. البته شرکت پنتاکس انواع پرشر سوئیچ و کنترلر های دیجیتال را نیز تولید می کند.

توضیح کلی

این تیپ از پمپ های خطی از دو پروانه نا هم گرد بهره می برند.  و افزایش فشار سیال داخل خطوط لوله و انواع دیگ بخار بیشترین مورد مصرف آن است. پمپ های لول بلند یا کله گلابی به دلیل طراحی کله پمپ شان و قطر پروانه ها برای ایجاد فشار مناسب می باشند و نسبتا از دبی کمتری برخوردار هستند

logo nitto hydranautics تصفیه خانه یکم تهران

مواد شیمیایی و آزمایشگاهی
مواد شیمیایی و آزمایشگاهی

لوگو هایدروناتیک نیتو لوگو هایدروناتیک نیتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *